/adfly.125x125.1.gif" width="125" height="125" title="AdF.ly - shorten links and earn money!">

HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egészségünk blogja

Egészségünkről blog fő témája az egészség,életmód,stb.Vigyázzon az egészségére,mert más nem vigyázz' Jó egészséget '

Friss topikok

Linkblog

Indavideó

Jézus magyar volt ?

2010.08.02. 04:15 N Karesz

Három éves voltam amikor nagyapámékhoz kerültem, mert a szüleim elváltak.A lényeg az,hogy nagyapám nagy hatással volt rám .Nagyszerű egyéniség volt.Ezt nem én mondom, hanem azok akik ismerték.Volt egy olyan helyzet amikor az igazgató elvtárs behivatta az édesanyámat. Az ok volt, hogy szerette volna,ha én történelem tanár lennék.A baj csak az volt, hogy én nem szerettem volna lenni történelem tanár.Az ok : nem akartam tanitani olyasmit, amelybe én sem hiszek.Az eredmény az volt ,hogy nem lett belőlem történelem tanár. De nagyapám csak annyit tett, hogy kezembe adott egy 1914-ben kiadott könyvet,mely a magyarok történéméről szólt. Ez a könyv kinyitotta a szememet.Megismehettem a magyarok történelmét,de nem az elvtársak által készitett történelmet. De történt egy esemény velem. Az interneten találtam egy videót,melynek az a lényege ,hogy Jézus eredetileg magyar származású volt. Nem akartam elhinni,de keresgéltem hasonló adatokat,melyek ezt a meghatározást bizonyitották.Igencsak meglepett, hogy sok magyar ad hitelt ennek az állitásnak .De akkor melyik az igaz magyar történelem ? De nézzék meg ezt a videót és döntsék el,hogy igaz-e vagy nem ?

Szólj hozzá!

Címkék: jézus

/adfly.350x19.1.png" width="350" height="19" title="AdF.ly - shorten links and earn money!">

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr642192464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása